.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير پيشنهادي اقتصاد و ديدگاه نماينده‌ ي مردم آمل

ك عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: وزير پيشنهادي امور اقتصادي و دارايي علاوه بر تعهد لازم به انجام وظيفه در اين وزارتخانه بايد در سطح اقتصادي تخصص لازم را داشته و علوم بانكي و بسياري از مسايل مبتلابه جهان اقتصاد را بشناسد.


عزت‌الله يوسفيان‌ملا با بيان اين‌كه وزير امور اقتصادي و دارايي بايد مشكلات اقتصادي و تنگناهاي آن را به وضوح بشناسد، بر لزوم ارايه‌ي راه‌حل مشكلات اقتصادي توسط وزير اقتصاد تاكيد كرد.

وي افزود: وزير پيشنهادي اقتصاد بايد از بسياري اقتصاددانان كشور يك سر و گردن بلندتر باشد، تا بتواند در اين شرايط به صورت جامع‌الاطراف عمل كند.

نماينده‌ي مردم آمل در خانه‌ي ملت، با تاكيد بر ضرورت داشتن تخصص اقتصادي در بخش‌هاي مختلف توسط وزير اقتصادي، يادآور شد: وزير اقتصاد بايد بتواند معضلات اقتصادي كشور را معاينه كرده و براي آنها درمان پيدا كند.

يوسفيان جايگاه وزارت اقتصاد را جايگاهي ويژه دانست و با بيان اين‌كه بسياري از معضلات اقتصادي كشور ناشي از اشكالاتي است كه در بخش اقتصادي به وجود آمده، تصريح كرد: رييس جمهور نيز عمده مشكلات كشور را ناشي از مشكلات حادث در بانك‌ها اعلام كرده و از آنجا كه مجموعه‌ي بانك‌ها زير نظر وزارت دارايي هستند، به نظر مي‌رسد كه اين وزارتخانه نقش اصلي، عمده و اساسي داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1387
آقای یوسفیان خودشان که حقوق خوانده اند و مدتی هم قضاوت داشته اند در کمیسیون بودجه چه کاری می کنند . مرگ حق است اما برای همسایه !!
نا شناس 23 تير 1387
جهت درك رفتار وكردار ايرانيان نظريه آشوب (كياس ) در هندسه فراكتال را مطالعه فرماييد
مازیار 12 اسفند 1387
با توجه به اینکه آقای یوسفیان از تجربه بالایی برخوردار هستند کاملا حرف ایشان صحیح و منطقی است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.